Tuesday, May 10, 2011

Gua buat reasearch la beb!

Assalamualaikum! Tak jawab dosa, mati seksa, masuk api neraka. Hikhik. Mood nak buat assignment tiba-tiba hilang. Takpe, tulis entry dulu lepas tu baru cari balik mood yang hilang tu. Sebelum ini aku ada menulis entry pasal (GAMBAR) Artis Malaysia sekarang suka berkemban. Gara-gara entry tersebut, mencanak-canak jugak trafik aku. Terima kasih anda semua kerana sudi menjenguk blog aku ini.

Namun, walau bagaimanapun, ada jugak antara pembaca seolah-olah cuba menidakkan gambar tersebut. Lihat antara komen-komen pembaca dalam entry tersebut.


munirah said...

ni edit ni.cube tgok betul2


beepenelope said...

.dont judge a book by its cover k.pada yang tidak tahu tu, jangan la menuduh-nuduh sembarangan ye.biar la. tu pic edit semata-mata actually.tidak perlu mengutuk sehingga mengaibkan kaum keluarga.


Liyana. said...

kenapa perlu highlight bangsa dia? you people judge much too fast and much too easily.



Buat pengetahuan korang, aku ni bukannya blogger yang main menulis pakai taram je. Yang menulis asal ada je. Aku buat research la adik-adik, kakak-kakak, serta abang-abang sekalian. Sebab aku sentiasa berpegang dengan kata-kata BIAR TAK PANDAI JANGAN MEMANDAI. Faham tak maksud dia? Kalau kita tak pandai, kita kena berusaha, kalau tak berusaha bodoh sombong namanya, dah la tak pandai, malas pulak tu.


Macam tu jugak when you writings in blog. Research is the most important things that you guys must do before you want to publish it in your blog for your readers. Akhir kata, gua buat research la beb sebab tu gua berani tulis pasal dia! Thank you!


7 comments:

CeritaSekupang said...

betul...reasearch amat penting dalam nak menulis entri...

peNulis SeNjA said...

research tu hape kande

Anonymous said...

i think.they just giving their opinion..cliche lah org bg opinion mcm tu.

Askrie Hishamuddin said...

research tu mencari maklumat la dinda.

Eyka said...

sabo jeee laa..mcm2 org dalm dunia ni asri..chill dahh~ :)

dear anies said...

x pe kena tegur.x mati nyer... yg penting kita dah lps tanggungjawab.bkn kh tegur menegur utk kebaikan itu ciri2 org beriman?

Jiran ooo jiran

M Fizan said...

well...diorg xnk trima knyataan..uhuhu

singgah follow dri sahabat blogger..
feel free to follow me back..nk tmbh kwn :)