Sunday, May 8, 2011

Itulah pentingnya facebook fan page



Aku taknak tulis panjang-panjang dalam entry kali ini. Di kesempatan ini aku cuma nak promote facebook fan page aku iaitu
Askrie Hishamuddin. So, kepada korang yang sedang membaca entry ini, sila berbuat demikian. Jangan lupa 'like' facebook fan page aku.

Bukan apa, senang sikit korang nak tahu update entry terbaru aku kat blog ni. Ni bukan kes feeling-feeling nak jadi artis ke ape ke okay. Korang ingat artis je boleh ada facebook fan page ke? Haha.. Bagi aku, tak keterlaluan rasanya kalau aku cakap blogger jugak merupakan public figure yang digemari sekarang ini.

Jadi, klik sini untuk ke facebook fan page Askrie Hishamuddin



2 comments:

Mr.NS said...

loike.....

Askrie Hishamuddin said...

thanks sandra! omaigod, u 'like' facebook fan page i!!! nak pengsan kejap. haha..