Wednesday, June 1, 2011

Cek Pertama Dari Nuffnang!

Alhamdulillah. syukur ke hadrat Illahi, akhirnya dapat jugak cek nuffnang yang kebanyakkan blogger idam-idamkan termasuklah aku. Hampir dua bulan menunggu, akhirnya sampai jugak cek kat rumah. Thank you nuffnang!


Walaupun amount yang aku dapat takde la banyak mana pun, sekadar cukup la untuk belanja makan untuk dua hari tapi aku bersyukur dan berterima kasih sangat sebab at least aku dapat duit dari sumber yang halal. Ye dak?


p/s: Kalau aku boleh kenapa korang tak boleh? Kita semua boleh!

2 comments:

Black_roses92 said...

2hari rm50 semata makan je ke?? banyaknye makan.. hehe

Askrie Hishamuddin said...

hehe :) bukan untuk sorang la, belanja family la :) hehe