Saturday, June 11, 2011

Entri ini merupakan tribute kepada emak saya!


Assalamualaikum, tak jawab dosa, mati seksa, masuk api neraka, hikhik. Seperti yang semua sudah sedia maklum, entri ini adalah merupakan tribute kepada emak tercinta iaitu Puan Khoizah Binti Ayoob Suha.

Minggu ini adalah merupakan minggu yang paling bahagia sekali buat aku terutamanya. Kalau sesiapa yang sentiasa mengikuti perkembangan aku, mesti korang tahu kan apa yang berlaku pada aku dua bulan yang lalu. Lama dah. Mesti korang pun dah lupa.

Dah lama aku mengidam nak pakai handphone baru sejak handphone lama aku (SE K550i) rosak, tapi Selasa lepas emak aku dengan bangganya ajak aku cari handphone yang selama ini aku idam-idamkan. Nak dijadikan cerita, puas meraka aku mencari kat kedai handphone. Tup tup dapat jugak yang murah, RM 500 je!!! Terus angkat Sony Ericsson Xperia x8.


Terima kasih emak!!! Kalau tak meroyan aku selagi tak dapat handphone baru. Rabu lepas pulak mak aku telah dinaikkan pangkat dari Penolong Kanan Kokurikulum kepada Penolong Kanan Hal Ehwal Murid. Tahniah emak!!!

p/s: SAYA SAYANG EMAK SAYA. ANDA PULA BAGAIMANA?

7 comments:

halidaRahman said...

murahnya xperia tu ? sy pon teringin nak pakai. Ok tak ? suka hang tak ? hehe.

http://pinkydorky.blogspot.com/

Askrie Hishamuddin said...

tak kenal maka tak cinta, tau xpe, murah gila. tak sampai seminggu lagi pakai, so, tak tahu lagi macam mana okay ke tak. hehe. but so far so good la :)

Unknown said...

wah.bagusnya mak awak.dapat fon free.saya kena beli sdiri,cari duit sdiri la klu nk fon mcm ni.

Askrie Hishamuddin said...

hehe.. mak saya dah janji dah nak belikan. hehe :) kena la tunaikan. ngee

AnakPakZohar said...

dekat tempat saya xperia rm480... hehee.. lagi murahh kankankan??? ehhehee

Askrie Hishamuddin said...

murah jugak tu.. save rm20 hengget.. haha

Pa'an Healers said...

Memang best pakai hp ni...
Aku pon ngah dok pakai hp ni...
Tapi camera die mudah rosak...
Banyk kat kedai aku tgk org betul kan hp ni sbb camera die...