Thursday, July 14, 2011

Korang suka tak?

Dah sekian lama aku menggunakan layout blog berwarna putih suci jadi aku mengambil inisiatif untuk menukar layout blog yang lain pulak.

Bukan apa, aku sendiri dah muak tengok layout blog aku yang lama nampak macam kusam je. Aku sendiri nak baca blog aku pun jadi lesu dan tak bermaya.


Tapi, sebelum tu aku nak tanya korang, korang suka tak dengan perubahan layout blog aku yang baru ni?
Bukan apa, kalau korang tak suka nanti korang tak nak baca pulak blog aku ni kan.

Jadi, aku perlukan pendapat korang.
Blog ini bukannya blog aku sahaja tapi blog kita bersama.

Siapalah aku tanpa korang kan. Korang lah sebenarnya punca aku masih bertahan dalam dunia blog ni sebenarnya. Jadi, tak adillah kalau aku tak tanya pendapat korang kan.

Chill xoxo

4 comments:

Helmi said...

apa salahnye tukar angin sket kan? hehe

OnLyOnE SinDereLa said...

skew cra pmikiran wak yg mghargai pmnt awk...^_^

amir aizat said...

semart jer! hehe

Askrie Hishamuddin said...

thanks guys! appreciate it so much!