Friday, July 15, 2011

Hai peminat! Ade ke?

skew cra pmikiran wak yg mghargai pmnt awk...^_^

July 14, 2011 10:21 PM


Bila baca komen yang diberikan oleh OnlyOne Sinderela, i was like LOL! setakat blogger macam aku ni ade ke peminat? Ha ha ha.

Perli ke apa ni?

Kalau betul lah aku ada peminat, terima kasih! Aku sangat menghargainya. Aku tak pernah pun terfikir untuk mempunyai peminat. Tujuan aku menulis blog bukannya untuk mengejar populariti tapi sekadar untuk berkongsi cerita serta pengalaman kepada pembaca sahaja. (bukan peminat)

Chill xoxo



4 comments:

Fuz said...

tulis suka2 saja. biar apa depa nak kata.

Eyka said...

eyka pon tulis skati eyka je...ntah pape rase blog 2..hahaha:P

Askrie Hishamuddin said...

betul betul betul! :)

OnLyOnE SinDereLa said...

salam...

sy xperli la awk...btol jjur sy ckp..:) hope hv a nice day ^_^