Monday, December 19, 2011

Dah nikah pun korang!

Entri ini ditujukan khas kepada housemate aku Hafiz Zainuddin dan isteri beliau yang baru sahaja selamat diijabkabulkan pada Sabtu lepas, 17 Disember 2011 yang lalu.

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. (Kadang-kadang aku tak paham kenapa orang cakap bahagia sampai anak cucu je. Kesian betul, lepas dapat cicit nanti terus tak bahagia dah. Kesian lah camtu) Tahniah! Aku harap korang cepat-cepat dapat anak. Jangan lupa jemput ke majlis persandingan korang nanti. Hehe.

Amboi, pink gitteeww!!! LOL

Tahniah Hafiz Zainudin!!!!

2 comments: