Wednesday, April 18, 2012

Berminat untuk sertai Grooming Workshop with Majalah NUR?

Assalamualaikum!


Untuk pengetahuan korang, UNiKL Business School akan menganjurkan satu bengkel korporat Terampil Diri 2012 atau Grooming Workshop with Majalah NUR pada 26 April 2012 (Khamis) ini bermula pada pukul 11.30 pagi sehingga 2.30 petang bertempat di Bestari Hall, Aras 2, Universiti Kuala Lumpur, Kampus Kota.

So, kepada pembaca blog yang tinggal berdekatan dengan UNiKL, Kampus Kota, yang jauh pun boleh, takde hal punya, marilah beramai-ramai sertai grooming ni. Bayaran yang dikenakan cuma RM25 sahaja.

Ada pelbagai aktiviti menarik yang dianjurkan termasuklah Bengkel bersama perunding imej, Demonstrasi pemakaian tudung, Demontrasi 'make-over' wajah, Pertandingan pemakaian tudung kreatif, Langganan majalah NUR Karangkraf selama tiga (3) bulan, cabutan bertuah dan beg cenderahati jugak disediakan untuk korang! Menarik tu. Untung-untung boleh jadi cover girl majalah NUR.

Kalau korang berminat untuk join Grooming Workshop ini korang boleh membuat pembayaran melalui (CIMB Bank) UNiKL Resources Sdn Bhd 1431-0005-690-05-7 atau secara tunai. Sebarang pertanyaan, korang boleh terus menghubungi orang-orang kuat Grooming Workshop ini iaitu Haziq Irfan (013-3937452), Atikah (019-5698515) atau Zahid (012-2468591). Nak berkenalan dengan diorang pun boleh. Takde masalah. LOL.

Sekian.Bye!

7 comments:

susulemakmanis said...

wah..menarik ni!

susulemakmanis said...

wah..menarik ni!

Askrie Hishamuddin said...

susulemakmanis, tau takpe! memang sangat menarik! ajak la member2 sekali join. Kalau berminat contact number yang saya bagi tu :)

saljuhumairah said...

jauh sangat nak pergi nih...

Askrie Hishamuddin said...

En. Hisham Mohamad, ala, boleh je kalau nak dekat-dekatkan :) hehe. alang-alang dah sampai kl, boleh shopping sekali.

NAL said...

pergi jgn tak pergi..hehe..

Askrie Hishamuddin said...

Nal, jangan lupa bagitahu kawan-kawan Nal :) banyak aktiviti menarik ni. Menyesal tak join!