Sunday, April 15, 2012

Kasihan Bob Kuman!

Assalamualaikum!


Mungkin ramai yang tak tahu tentang kisah seorang pelawak terkenal, Bob Kuman sedang menderita kesakitan sekarang ini.

Aku pun baru terbaca dari blog Bersama Marzidul. Hampir-hampir menitiskan air mata jugak lah baca. (propaaaaaala kau!)

Setelah baca dari perenggan pertama diselang-seli dengan gambar-gambar sehingga ke perenggan terakhir, Bob Kuman atau nama sebenar beliau Husmi Mohd Rawi sangat membutuhkan uwang untuk jelasin bil rumah sakitnya. (apasal nak indon sangat bahasa kau ni?) Bob Kuman jugak terpaksa menggunakan alat bantuan oksigen untuk pernafasan.

So, kepada pembaca blog yang kaya-raya tu yang terbaca entri ini ringan-ringankanlah tangan uolsss untuk menderma dan membantu Bob Kuman yang katanya dalam akaun banknya cuma ada RM36 saja. (tak tengok lagi bank account aku lagi kesian ada RM4 je) sila hubungi Razali di talian 016 231 5812. Manakala akaun Bob (HUSNI MOHD RAWI) Maybank 112371007047)

Sama-samalah kita membantu ya! Semoga Allah memurahkan rezeki kita juga. InsyaAllah.

Sekian.Bye!

4 comments:

NAL said...

semoga ada pihak yg sudi membantu beliau..pihak seniman mungkin..semoga beliau cepat sembuh..

Askrie Hishamuddin said...

Nal, InsyaAllah. Sama-sama kita doakan.

susulemakmanis said...

kesiannnn die..semoga die cpt sembuh..

mieya mieyra said...

susulemakmanis, insyaAllah, mari sama-sama kita doakan