Friday, June 22, 2012

(PENGUMUMAN!) Contest untuk blogger dan pembaca blog AH!

Assalamulaikum!

Buat pembaca blog (AH) bukan Aziz Hazmi sebaliknya Askrie Hishamuddin yang tak glamer ni, aku nak bagitahu sikit kat korang, bahawasanya aku sedang bercadang untuk buat satu contest buat pertama kalinya untuk blog ini kepada blogger-blogger serta pembaca setia blog AH ni.

Uolssss mesti suka kan? shuke shukew shukewww gitu. Sebab bila dengar je perkataan contest ni haruslah ada pemenang dan hadiahnya ye dok!

Yang pasti aku perlu berterima kasih kepada rakan aku yang sudi sponsor hadiah katanyaaa untuk contest yang akan anjurkan gittewww!!

Nak tahu apa hadiahnya? Korang kena tunggu lah kan announcement yang seterusnya yang akan aku buat nanti. Tapi, hadiahnya xde lah glam mana pun. Tak dapek la kereta kia rondo ke, motorsikal ex-5 ke, mesin basuh ke, tak mampu.

Contestnya belum difikirkan lagi konsep dan tajuknya dan aku jugak belum decide lagi nak buat contest tu bila. Lagi pun sekarang ni aku sedang mencari lagi sponsor-sponsor yang sudi sponsor hadiah untuk contest yang bakal aku anjurkan nanti dalam blog ni. (Sesiapa yang berminat untuk sponsor hadiah sila emailkan ke mohd_asri90@yahoo.com.)

Aku harap korang bersabar dan jangan lupa join ya contest yang bakal aku anjurkan nanti!

Sekian.Bye!

5 comments:

Anonymous said...

wah...x sabar nk tgu ni :)

Askrie Hishamuddin said...

Syakir Rahman, jangan lupa join okay! :)

YanSaflina said...

harap2 contest tu senang je...x sabo nak join,mane tau dapat hadiah flash header kan...huhuhu

Unknown said...

yeah..tak sabo nak join this contest too! ^__^

Askrie Hishamuddin said...

Yan Saflina - InsyaAllah, menarik jugak cadangan hadiah tu. :) thanks. jangan lupa ya join!

Miss Eleen - yeah, jangan lupa join tau nanti!