Friday, August 31, 2012

Assalamualaikum!

Rindu betul dengan blog ni. Dah lama tak menulis ni. Lately, aku busy gila dengan show ief. Kalau tak tahu apa itu ief sila rujuk entri sebelum-sebelum ini.lolz

Memandangkan kitorang nak perform next week jadi terpaksalah bertungkus-lumus untuk memantapkan lagi step-step tarian tersebut sampai bengkak-bengkak tapak kaki ni dibuatnya.

Actually lepas ni banyak lagi show kitorang tapi aku tak pasti lagi sama ada nak join atau tak. Lolz.

Well, show seterusnya jatuh pada hari lahir aku.haha. Baru ingat nak celebrate birthday aku dengan roomates terchinta gaytuhh!! Lolz

So, aku kena fikirkan sama ada aku nak join ataupun tak.lolz

Oh ya, lagi satu, laptop aku buat hal lagi. Eh tak, aku yang buat laptop aku rosak sebenarnya. Gatal sangat tangan pegi remove wireless driver kat laptop. Terpaksa update blog guna handphone je. Sedih nok! Haha

Sekian.bye!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: