Wednesday, September 19, 2012

Why Maybank should give me tickets to Legoland???

Assalamualaikum!

Hello bloggers!!!!! Korang tahu tak Maybank2u.com ada menganjurkan satu contest iaitu Maybank - Legoland Bloggers Contest!

Ya! Ini adalah satu peluang yang baik kepada semua bloggers termasuk aku! Dan disebabkan itulah aku beria-ia nak join contest ini.

Kenapa Maybank patut beri tiket ke Legoland Malaysia kepada saya?

Seperti yang kita semua tahu, Legoland Malaysia baru je launched kan. So, aku tak pernah berpeluang ke sana sejak Legoland di launched kan. Bila tengok ramai blogger dan kawan-kawan aku yang dah menjejakkan kaki ke sana, rasa iri hati sangat menebal. sobsob.

Amboi, ramai betul orang yang berpusu-pusu ke Legoland! Okay, I'm jealous.

Nak pergi ke sana memerlukan wang yang banyak. Dah la aku ni first year student, loan MARA, PTPTN belum dapat lagi. Takkan Maybank tak nak bersimpati kot dengan aku? *kenyit mata kat bos Maybank* Kalaulah aku berpeluang dapat pergi ke Legoland Malaysia for sure I will blog about Maybank2u serta kehebatan dan kemantapan Legoland di blog ini. Chewahhh... Kira Affiliate Marketing la ni dan yang pasti akan bikin ramai blogger yang jealous dengan aku. haha.

Last but not least, kalau Maybank baik hati, hulur-hulurlah tiket Legoland Malaysia tu kat saya. *sambil kenyit mata lagi kat bos Maybank*

Sekian.Bye!

No comments: