Tuesday, September 18, 2012

(VIDEO) Antara belajar dan menari.

Assalamualaikum!

Hi uolsss, apa khabar? Sihat tak? Kemain lagi intro tanya khabar bagai. Okay, lately, aku banyak update pasal Sanggar Emas, menari, show blablabla. Mesti ramai yang tertanya-tanya, "kau ni masuk UniKL nak study ke nak menari, yiba-yiba-yiba?" LOLZ. Maafkan saya pembaca-pembaca sekalian sekiranya korang beranggapan sebegitu rupa. LOLZ. Sampaikan lecturers kat KPMSI pun semua dah tahu aku join menari kat UniKL ni. Maklumlah dulu kat KPMSI aku expose bahagian hosting gituhhh. Tiap kali event je mesti aku emcee.

Actually aku masih lagi bergelar pelajar Bachelor Of Administration (Hons) In Islamic Finance ya kawan-kawan sekalian. LOLZ. Maklumlah, weolss ni baru je masuk UniKL. Loan MARA,PTPTN semua tu belum dapat lagi. So, dengan cara join benda alah tarian ni lah aku boleh menampung sedikit sebanyak money pocket aku.

Entri lepas-lepas aku janji nak uploadkan video kan? kan? Hehe. Mesti korang tak sabar nak tengok kan performance mantap kitorang? LOLZ.

Tapi, memandangkan aku tak mempunyai banyak masa depan laptop ni, aku just boleh upload 2 out of 6 of our performances during Gala Night Dinner International Entrepreneurship Forum pada 3.9.2012 yang lalu untuk korang!

Ni masa Opening. Kalau korang nak tahu aku yang pegang benda alah pohon beringin tu. Kalau korang pandai, carilah mana satu aku masa tarian "Dia Datang" tu.


2nd video ni pulak adalah merupakan tarian Arab. Uolss mesti suka kan part gelek-gelek tu kan especially si lelaki-lelaki yang bernafsu ni. LOLZ. Kalau korang pandai, cuba la cari mana satu aku?


Sorry lah, kualiti video agak tidak memuaskan. huhu. Yang penting, korang enjoy tengok. Enjoy kan? Please katakan korang enjoy!! haha.

Okay, kalau korang nak dapatkan info pasal Sanggar Emas ni korang LIKE FANPAGE FACEBOOK SANGGAR EMAS sekarang! Kot-kot berminat nak panggil kitorang buat show kan? Pasal bayaran korang jangan risau. Korang boleh deal dengan manager kitorang yang kacak lagi bergaya iaitu brother Tengku Syamil. wink3

Okay, setakat ni je lah yang mampu aku tulis untuk entri kali ni. Kalau ada masa lagi aku update lah. Jarang dapat update kan sekarang? Dah tak macam dulu dah. Sedih betul dengan diri sendiri. haha

Sekian.Bye!


No comments: