Thursday, February 21, 2013

Fizz Fairuz terkena buatan orang? Bertunang dengan isteri orang.

Assalamualaikum!

" Sepanjang setahun mengenalinya, saya tidak pernah tahu latar belakang tempat kerja, pendidikan termasuk keluarganya. Sedar-sedar saya sudahpun bertunang dengan dia dan hanya mengenali keluarganya ketika majlis berlangsung. Kepada semua, saya mohon maaf terutama kepada Almy Nadia. Saya tertipu dan sakit sekarang. Saya turut berasa pelik kerana tujuh tahun mengenali Almy Nadia, saya sukar mengikat tali pertunangan tetapi setahun bersama wanita itu saya terus bertunang. " Fizz Fairuz

" Saya baru dapat tahu Fizz bertunang dengan isteri orang tetapi saya tidak mahu masuk ccampur urusan mereka. Sebelum ini Fizz tidak pernah menunjukkan perkara pelik seperti apa sudah terjadi. Saya pernah menyuruhnya berubat tetapi entahlah…" Almy Nadia

Macam-macam kan hal yang jadi sekarang. Orang sanggup buat apa sahaja untuk melihat orang lain jatuh, sakit, tak bahagia dan sebagainya. Aku cukup takut dengan ilmu-ilmu hitam, sihir-menyihir ni. Ya Allah, jauhkanlah aku dari terkena ilmu hitam sihir ini. Ye lah, bukan semua orang yang suka dengan kita. Kadang-kadang orang yang kita rapat pun sanggup jatuhkan kita, inikan musuh kita yang memang sah-sah nak tengok kita jatuh. Ish ish.

Pelik jugak masih wujud benda-benda macam ni (ilmu sihir, ilmu hitam) zaman sekarang. Apa-apa pun aku harap supaya semua pembaca blog ini jauhilah perbuatan keji tersebut. Nauzubillah.

No comments: