Wednesday, February 20, 2013

PELIK! Fesyen Tudung Menyerupai Rambut.

Assalamualaikum!

Memang tak dapat dinafikan lagi sekarang ni ada macam-macam setail dan fesyen tudung perempuan. Tudung bawal lah, tudung hana tajima lah, tudung Yuna lah, macam-macam lagi. Tapi tu tak pelik lagi sebab kat mana-mana je mesti nampak fesyen-fesyen macam tu di merata tempat. Tapi, fesyen tudung yang ini memang pelik. Sangat pelik!



Fesyen tudung jenis apa ni? Ada ke mana-mana perempuan yang sanggup pakai fesyen tudung cenggini?

Sekian.Bye!

1 comment:

Ayu azmir said...

Tak pernah tengok.
... ade jugak ye fesyen macam no