Saturday, February 9, 2013

VIDEO Shila Amzah menangis di youtube mendapat kritikan ramai pihak!

Assalamualaikum!

Rasanya ramai yang dah tahu mengenai kontroversi antara ND Lala, ayah kepada Shila Amzah dengan Sharnaaz Ahmad. Taknak tulis pasal kontroversi tersebut. Biarlah diorang sendiri yang selesaikan. Kita doakan yang terbaik untuk diorang.

Shila Amzah tampil dengan video terbaru di youtube, menangis sambil memberi pesanan kepada peminat dan ibubapa beliau dan menyanyikan lagu Ombak Rindu.

Ini antara komen-komen panas dari youtube:


Why must crying dlm utube?dpn umum? U look sucks.. menangislah atas sejadah mohon restu dari yang Esa. Terimala semua ini atas balasan terlalu showoff hubungan & mmbelakangkan kluarga. After this, cinta senyap2, tunang senyap2 then nak nikah baru umum pd semua ye. Nk utube ke, skype ke, buat sdg akbar ke..sukati la. Wakeup from dreams.. biar mati cinta jgn mati adat. Kita org melayu kaya dgn adab..learn from mistakes after this, ok?
  
tak payah la nak cinta sangat ngan manusia ni...hidup ni cuma untuk sementara...redha mak ayah jauh lebih utama dari cinta kau pada sharnaaz tu...
 
bunuh diri je jalan pyelasaian..

sampah

Komen aku? Entah lah. Shila Amzah is a public figure. Apa yang dia buat semua orang nampak. Ada yang suka ada yang menyampah. Biasalah tu. Apa-apa pun, be strong Shila Amzah. Semua ni berlaku pasati ada hikmahNya. Allah sengaja nak menguji kita supaya kita selalu beringat kat Dia.

Sekian.


No comments: