Wednesday, January 5, 2011

Mereka yang bakal menyerlah dalam AJL25

This is my second entry yang menulis pasal anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25). Ya, kalau sebelum ni aku dah tulis pasal Bahang Anugerah Juara Lagu ke 25, kali ni pulak aku nak tulis tentang siapakah yang bakal menyerlah dalam AJL25 ini nanti yang akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil pada 9 January ini.

But before that, this is just my opinion okay, kalau diorang buat persembahan yang hambar time AJL25 tu nanti jangan salahkan aku pulak okayy sebab aku hanyalah insan biasa yang sering melakukan kesilapan *cewah, ayat pasrah.

Bagi aku, kesemua 14 buah lagu yang bertanding pada malam AJL25 nanti semuanya power-power! majority semua lagu aku suka. BHAHAHA *gelak besar. tapi di sini aku cuma ada buat 5 pilihan yang pastinya ada harapan untuk merangkul gelaran Juara Lagu AJL25 nanti. jom usha!


Yuna - Cinta Sempurna *credit to MuzikMuzik25TV3


A.P.I - Pelita *credit to MuzikMuzik25TV3


Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku *credit to MuzikMuzik2TV3


Shahir - Kebahagiaan Dalam Perpisahan *credit to mydigitalspace


Faizal Tahir - Selamat Malam *credit to mydigitalspace

jadi, anda pula bagaimana? Ada pilihan lain? jum undi lagu manakah yang korang rasa layak menang di Anugerah Juara Lagu ke 25 di sini.

No comments: