Saturday, January 22, 2011

Rezeki jangan ditolak!!!

Orang cakap rezeki jangan ditolak. Hari ni sabtu, 22/01/2011 as usual aku akan bangun lewat, tapi hari ni aku bangun pukul 12.30 tengah hari, lebih awal daripada kebiasaan hari cuti. Aku bangun awal pun sebab aku dapat jemputan kenduri kahwin dari jiran sebelah rumah sewa aku ni.

Memandangkan dah nak masuk akhir bulan ni, makanya duit belanja aku pun agak macam hidup segan, mati tak mahu. Kesian kan? Duit elaun pun ntah bila la nak masuk, ayah aku nak bank-in duit hari isnin ni. Mak aku pulak nak bank-in hari selasa ni.. adoi, lambaaaaaatt lagi. Takpe-takpe, sementara stock maggi masih ada, makan maggi je lah jawabnya malam ni, esok tengahari dan esok malam. Sedihnya nasib aku.

Mujurlah jiran sebelah rumah aku buat kenduri hari ni kan. Takdelah makan maggi dari tengahari. Untuk mengelakkan daripada aku kelaparan serta kebuluran malam kang, aku dengan rasa penuh tamak dan tak malunya ambik 3 ketul ayam terus! hambek ko! Tamak haloba disitu.

P/S :Milk the deal of the day with #MilkADeal now!!! Click on the link & book yourself a salon appointment with #ivan&max today! RM30 instead of RM70 for CUT+WASH+BLOW DRY!

6 comments:

Miss Ran said...

best2

elaun gak?

jpa ke

Askrie Hishamuddin said...

@miss ran, taklah, elaun MARA.

Firdaus Alim said...

sian kaw kan..
baru pas mkan lalala

Askrie Hishamuddin said...

@daus, haha. tak jeles. aku pun da mkn, cuma malam ni sampai malam esok kena alas perut sikit la :(

ch!natsu said...

btol2 wat bekal perut nie smpai 3ketul.. huhu~

Askrie Hishamuddin said...

@chitnatsu, tau xpe.. dah la sedap. macam nak mintak tapaw je kat tuan rumah. tapi segan. haha :)