Saturday, June 18, 2011

Kalau dah nama pun lelaki tu lelaki jugalah.


Lelaki kalau mula-mula nak mengorat perempuan mesti kena guna ayat-ayat jiwang leleh punya kasi perempuan yang kita minati itu cair dengan kita. Kasar mana pun perwatakan seorang perempuan tu, tapi kalau terkena dengan ayat-ayat jiwang leleh ni pun lama-kelamaan akan jadi cair jugak akhirnya, terus jadi perempuan sejati.

Dan salah satu kelebihan yang ada pada lelaki pula ialah mengeluarkan ayat-ayat yang jiwang kat perempuan. Nerd mana pun lelaki tu, tapi kalau dah jatuh hati dan suka sangat dengan perempuan idaman hatinya itu terus secara tiba-tiba ada bakat jadi macam A. Samad Said secara tak sengaja.


Macam-macam skill ayat yang cuba digunakan oleh para lelaki. Kelmarin aku ada dengar radio era dalam segmen Riuh Pagi bersama Aznil, Ray dan Hanif. Aku cukup tertarik dengan ayat jiwang kiriman pendengar era yang lebih kurang berbunyi begini.

Boyfriend : Awak tak sakit ke?

Girlfriend : Kenapa?

Boyfriend : Sebab awak jatuh dari syurga. Awak kan bidadari syurga

Kan dah bagitahu dah. Lelaki kalau bab mengayat awek dia memang terel habis. Cair terus awek dia tu. Terus menangis sorok muka bawah bantal. Terharu sangat!


8 comments:

ch!natsu said...

haha adeh skt prot gelak... geli plak klu lelaki jiwang sgt.. huhu.. =P

Rozuan Ismail said...

haha.biar betol.huhu

Ahmad Haziq Azlan said...

bestnya ayat ni...
nak try la..

Sheda Argos ツ said...

adeh cm kena jeww hihihihi... folow awak dahh =P

ayuya said...

haha...btol3..aku imagine ko plak ckp gitu asri..=p

nelly said...

haha ..gelak2 baca ..

shahrihan said...

hhahaha...kelakar..geli hati baca n3 ni... :)

nurhafizin amin said...

Haha. Lawak gila ayat tuuuu. :D