Wednesday, February 8, 2012

Tak sabar nak tunggu Valentine's Day!

Assalamualaikum.

Seriously, aku sangat-sangat rasa teruja dan tak sabar sekali nak tunggu ketibaan tarikh 14.2.2012 sempena Hari Memperingati Kekasih atau dalam bahasa omputehnya Valentine's Day and of course pada tarikh tersebut news feed facebook aku akan meriah dengan status-status sempena Valentine's Day.

Budak-budak baru nak "up" of course akan update status manja-manja serta memuja-muja kekasih diorang. Hamaiiigaadddd, so sweet! Kononnya dioranglah pasangan Romeo & Juliet yang paling romantik kat dalam muka bumi ni.

Lepas tu, budak-budak yang bajet dah matang dan dewasa sangat of course akan mengherdik serta menghina dan mencaci-maki bukan main lagi dekat pasangan couple yang beria-ia celebrate Valentine's Day ni nanti. Padahal diorang pun sama je 2x5 tiba-tiba dalam facebook la nak tunjuk alim bukan main.

Oh ya, rasa-rasanya ada tak pasangan couple yang sanggup upload video kat dalam youtube macam awek comel kat bawah ni sempena Valentine's Day nanti?


Damn, so sweeeeeeeeeettttttttttt!!!! Kita tunggu dan lihat. Ini sekadar idea sahaja mana tahu kot-kot korang berminat nak mencuba dengan idea bernas aku ni. Cubalah korang, mana tahu dengan cara upload video kat dalam youtube macam awek comel kat atas ni boleh buatkan si dia tak nak lepaskan korang sampai bila-bila. Sweet kot!

2 comments:

Dya Nadiah said...

Sometimes being to sweeet kinda feel weird . hehe . Btw, smile. Ehehe .

Askrie Hishamuddin said...

Dya Nadiah : Totally agreed with you! hehe. smile ;) xoxo