Wednesday, March 21, 2012

Berita baik untuk lepasan SPM 2011! Kemana anda selepas ini?

Assalamualaikum!

Pasti semua lepasan SPM 2011 sedang berdebar-debar gitewww menantikan result SPM yang akan keluar pada hari ini 21 March 2012. So, dikesempatan ini aku ingin mengucapkan semoga berjaya dan tahniah kepada sesiapa yang memperoleh keputusan yang cemerlang gitewww. Kepada yang dapat keputusan yang tak cemerlang, jangan risau dan jangan khuatir, paper Julai kan ada. LOL! Choiiii.

Okay, berita gembira yang akan aku khabarkan di sini ialah SEGI University College akan mengadakan SEGI University College's Open Day pada 30,31 March & 1 April ini untuk pelajar-pelajar lepasan SPM 2011 khususnya. Ye lah, perjalanan masih panjang. Ye dok? Tak salah kalau kita nak further study. Takkan setakat SPM je. Kelulusan SPM sekarang ni tak laku dah dik non oiii. Setakat gaji RM1000 tu makan pasir je la jawabnya.


Untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai SEGI University College's Open Day KLIK DI SINI!!!! Macam-macam aktiviti ada woi siap boleh berpeluang menang Ipad2 lagi gitewww..

So, tunggu apa lagi???

Sekian.Bye!

2 comments:

NAL said...

to all of them, make a right decision..IPTS pun dah setanding dgn IPTA..x kisah lah result ok ke x..there's still a chance to further ur study..

Askrie Hishamuddin said...

Nal, betul betul. Mana-mana tempat pun sama :)