Sunday, March 18, 2012

Pelumba basikal, Rafizi Hamdan meninggal dunia!

Assalamualaikum!

Proton Saga WCK2290 langgar lari depan zoo. Pelumba basikal, Rafizi Hamdan (37) meninggal dunia. (petikan twitter)

Kemalangan ini berlaku kira-kira pukul 7.30 pagi tadi apabila mangsa mengayuh basikal ke Hospital Orang Asli Batu 12 Gombak. Arwah Rafizi Hamdan, jenazah akan dikebumikan selepas asar di: Lot 1093,Jln Hj Mokhtar, Kg Pasir, Ulu Klang. Takziah diucapkan kepada keluarga arwah Rafizi Hamdan. Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

WCK2290 langgar lari cyclist meninggal dunia di MRR2 pagi tadi (18 March 2012)

Sumber: twitpic KLIK SINI!!!

Berita lanjut : http://ondscene.my



6 comments:

Yumida said...

tersentap bila baca berita ni..xde kawalan polis ker? pemandu yg x bertaggjwb tu harus dikenakan hukuman berat!

al-fatihah

Askrie Hishamuddin said...

Yumida, tak tahu lah nak cakap macam mana sebab kita takde masa kejadian kan? Takpelah, yang epnting kita semua kena berdoa supaya roh arwah ditempatka dalam kalangan orang-orang beriman dan sedekahkan Al-fatihah kepada arwah. Al-fatihah

NAL said...

kejam betul..apa2 pun takziah diucapkan kepada keluarga arwah..semoga arwah ditempatkan bersama orang yang beriman..

Askrie Hishamuddin said...

Nal, tu lah, manusia akhir zaman. Insyaallah, Amin

Tabib said...

Al-Fatihah

Askrie Hishamuddin said...

Ameen :)