Wednesday, June 13, 2012

'Artis youtube' berlagak tak boleh terima kritikan!

Assalamualaikum!

Sebelum ni aku ada jugak pernah baca kat komen di laman youtube mengatakan bahawa 'artis youtube' ni sombong, berlagak. Tapi, aku malas nak ambik port sebab selama ini 'artis youtube' ni rajin jugak balas tweet dan wall post aku di facebook.

Baru-baru ini 'artis youtube' ni ada cover lagu lama yang diberikan nafas baru di youtube. Lepas aku tengok video tersebut, aku tweet kat beliau. Tweet aku berbunyi begini "walaupun sengau tapi it still nice didengar" kemudian nak tahu apa yang 'artis youtube' ni balas? "tang mana yang sengaunya? kau belajar music ke tak?" wah, kemain lagi ayat dia.

Hai, takkan lah baru kena tegur sikit dah melenting. Itu takpe lagi, yang paling buat aku sakit hati dia terus blocked aku uolsss. Sentap mak nok!

Belum jadi artis lagi dah kemain kekwat, berlagak tak boleh dikritik. Camne nanti kalau dah jadi recording artist? Tengok contoh macam Najwa Latif, Yuna dan artis youtube yang lain. Mana ada nak melenting-melenting macam tu pun kalau dikritik.

Mentang-mentanglah ada ramai peminat. Ingat sikit dik, dunia ni ada ups and downs. Makin kita dikenali, makin ramai haters kita. Jaga sikit tingkah laku tu. Beradab sikit dengan orang lain. Harap muka jambu je boleh la ada ramai peminat perempuan yang cair. Kalau muka taraf Hamid Gurkha rasanya peminat pun tak ramai macam sekarang ni. Bersyukur sikit.

Nak tahu siapa 'artis youtube' yang dimaksudkan itu? Jangan segan-silu mention aku kat twitter.

Sekian.Bye!


4 comments:

NAL said...

Hurmmm, NAL nak sangat tahu siapakah orangnya. Sebab NAL pernah alami benda mcm ni jugak. Mana la tahu orang tu adalah orang yg sama. Kalau tak kisah, emel kat mohdmizan92@gmail.com

Askrie Hishamuddin said...

really? haha. tapi rasanya asri dah kasi hint sikit dah tu, 'artis youtube' ni muka jambu.

Unknown said...

sape2??

Askrie Hishamuddin said...

Hazrina Sallehuddin - tak dapat teka eh? ala, suara takde la sedap mana pun sebab selalunya dia jadi back up vokal je kalau menyanyi dengan kawan perempuan dia.