Sunday, March 3, 2013

Belly Dance & FFM-25

 Assalamualaikum!

Kalau berminat nak belajar menari, nak dapatkan badan yang fit, boleh contact number atas tu. Wawa, member aku. Banyak dance yang korang boleh belajar. Aku dapat free trial untuk 7 hari belajar dance dan jugak work-out. Seronok tau!



Ambik kau! Sempat posing dalam gym. Meletsss sangat gym dia. Ni kat True Fitness Kenanga. Kalau naik monorel turun stesen Raja Chulan.

Ni la dia Wawa, member aku yang kerja kat True Fitness ni. Kemain lagi.


Ni pulak class belly dance antara dance yang falinnngggg aku sukaaa. Seronok beb!

Tu la dia serba sedikit cerita pasal True Fitness ni. Lepas puas berjalan sekitar gym, aku terus shoot pegi Putrajaya International Convention Centre. Kali ni bukan untuk Konvo, bukan jugak untuk show tapi pergi ke sana untuk menyaksikan Festival Filem Malaysia ke-25.

 


Daripada beratus-ratus artis yang datang, dapat tangkap gambar dengan Dazrin sorang je haha.Itupun sebenarnya aku tak kenal sangat. Mula-mula malas nak tangkap gambar, tapi member aku cakap si Dazrin ni femes, aku pun tangkap la jugak gambar. Okay la kan, daripada takde. haha

Okay, tu je entri kali ni. Bye!

No comments: