Tuesday, July 3, 2012

Blogger Otai : Eyriqazz vs Denaihati


Assalamualaikum!

Dah lama rasanya tak join contest dan segmen blogger-blogger ni. Disebabkan hari ni mood aku begitu teruja melihat hadiah yang ditawarkan oleh blogger bro Eyriqazz, makanya aku dengan tanpa segan-silunya menulis entri ini haha. Mana tahu kot-kot aku boleh menang first prize kan? Wah, rezeki tuh!

Bagi aku, contest ini sangat menarik! Contest ni namanya Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati. Bila sebut pasal SEO, aku rasa mostly blogger memang suka bermain dengan SEO ni untuk raih traffic blog. SEO ni short form perkataan Search Engine Optimization (bagi yang tak tahu). Kalau korang student business macam aku mesti korang pernah belajar SEO ni dalam subjek Internet Marketing.

Sedikit-sebanyak mengenai bro Eyriqazz yang korang perlu tahu ialah bro Eyriqazz ni pernah menjadi flavor of the month dalam nuffnang. Hebat bukan? Bukan senang nak jadi flavor of the month nuffnang ni. Ramai blogger yang mengidam-idamkan untuk menjadi flavor of the month ni. Kalau korang nak tahu bro Eyriqazz ni mula menulis blog pada tahun 2003. Lama tu bertahan sampai sekarang!

Blog Denaihati pulak baru-baru ini pernah memenangi kategori Best Of The Best Blog Of The Year dalam Anugerah Sosial Media 2012 (MSWS).

Yang pasti, kedua-dua blog ini boleh dijadikan rujukan kepada blogger-blogger baru. Banyak informasi berguna yang korang boleh dapat dari dua orang blogger otai ni. Banyak jugak dimuatkan tips-tips untuk menjadi blogger yang berjaya yang diselitkan dalam blog diorang ni.

Maklumat lebih lanjut mengenai Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati ini korang boleh refer di sini : http://www.eyriqazz.com/2012/06/cabaran-seo-eyriqazz-vs-denaihati.html

Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com

ditaja bersama Denaihati.com , Azri.my , Blogr.my , ziefauzi.com ,

11 comments:

AJ said...

thanks join....

agak kemas blog ini

Askrie Hishamuddin said...

thanks bro Eyriqazz. :)

appreciate that! :)

Rean said...

goodluck bro :)

Askrie Hishamuddin said...

thanks Bobo! :)

Unknown said...

All the best to you and other bloggers too...


Regards,
Tina
www.mylittlewing12.com

Wan Zawawi said...

good luck

Hariz said...

Kalau teror SEO. Tak payah nak blogwalking lagi. Trafik kompem riban2 :)

http://profhariz.com

Askrie Hishamuddin said...

Hartina Arssid - Thanks :)

Askrie Hishamuddin said...

wazy - Thanks :)

Askrie Hishamuddin said...

Hariz - saya tak berapa nak handal seo2 ni. haha

nuargto said...

Salam..

Tahniah disebabkan entri blog awak berjaya berada di Page Ketiga hasil carian Google.. Walaupun kita semua tahu saingan Untuk Contest SEO ini begitu sengit sekali..

Untuk memeriahkan Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati ini, Blog Coretan Anuar sedang menganjurkan satu Kuiz. Jadi saya menjemput semua peserta Contest ini untuk menyertai:

Kuiz Tergempar Eyriqazz Vs Denaihati (Klik Di Sini)

Semoga dengan kehadiran kuiz ini akan dapat menambahkan lagi pengetahuan kita tentang Contest SEO Eyriqazz Vs denaihati ini..

TQ..